lördag 21 april 2012

Testing 2

Det gick väl sådär med att börja blogga. Men varför inte försöka en gång till. Jag har faktiskt fått grym inspiration att börja göra det denna vecka. Detta eftersom jag dels varit på en föreläsning med UnderbaraKlara om eget företagande/bloggande och eftersom min fina vän Josefin B har försökt komma igång igen med sin blogg. Så nu ska äventyret börja på riktigt!

Första pysseltipset blir att göra något fint med gammalt porslin ex ljusstakar, lampfot eller varför inte en klocka.




Musiktips till pysslet är inspirerat från Lalehs konsert som jag var på igår i Scandinavium. Kanske lite fel årstid hon sjunger om men det var denna låten som gav mig första rysningen. Kan ha berott på att det kom in fyra supergulliga ballerinor i ca 8-10 års åldern.

1 kommentar: