lördag 4 augusti 2012

London igen

Tog mig friheten att åka till London idag igen. Inte varje dag jag har den möjligheten att göra det så lätt. Idag stod Spitafield Market (vintage grejer och smycken), Highgate Cementry (gammal kyrkogård) och Hampsted Heath (titta på utsikten över London) på schemat. Till lunch blev det en väldigt god kebab och middag soppa från pret a manger kunde inte motstå att prova en av deras muffins och det var ett bra val för den var otroligt god! Påminde lite om mina "nyttiga" morotsmuffins jag gjorde i våras. Kan tyvärr inte visa bilder från krykogården eftersom det stod att man endast fick ta bilder för eget bruk, men det var riktigt kusligt och grönt där! Ni får istället nöja er med en bild på huset som jag inte skulle tacka nej till att ha en lägenhet i alldeles under kyrkogården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar