söndag 25 november 2012

Just det, bloggen!

Nu var det ett tag sen jag skrev här, den tanken slog mig idag och så börja jag fundera varför det är så. Förra helgen var jag i Ängelholm och fira kusinen som fyllde 18 år, oj vad tiden går snabbt! I skolan börjar det närma sig slutet vilket innebär att vi till slut äntligen valt hur vår slutprodukt ska se ut i cykelprojektet vi håller på med. Det värsta någonsin, ingen gillar det i min grupp eller är det gruppen som gör att vi inte gillar det?! Mycket kvar att göra där men jag hoppas att det flyter på utan större problem. Vi har nästan inga lektioner längre i skolan utan det är bara grupparbete=mycket fritid eller eget arbete kanske jag ska kalla det. Har även fått en uppgift som ska göras till den individuella examen i industriell design som ev kan infalla på min födelsedag, tack! En engelska examen på onsdag endast 30 min med tre svarsalternativ (förhoppningsvis lätt med de omständigheterna) och så är det examen i CAD-kursen om knappt två veckor. Och mellan allt detta ska jag åka till Sverige på onsdagkväll för att jobba på SACO-mässan i Sthlm, torsdag och fredag, för Högskolan i Skövde. Det blir skoj och kul med lite omväxling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar