måndag 2 juli 2012

Londonrapport

Nu kommer den utlovade Londonrapporten. London bestod av affärer, affärer och affärer. Jag shoppa inte så mycket några smycken, en klänning och en blus blev det iaf. Eftersom Lada var i London för första gången var vi ju även tvungna att kolla in Big Ben. Det innebar åka dit med tunnelbanan gå upp ta några bilder och sen gick vi på första bästa buss och åkte in till shoppingen ingen, haha. Måste dock säga att jag gillar att åka buss i London, dock inte när den står still pga all trafik, men när den väl rullar är det ett utmärkt sätt att se nya saker och platser som man annars inte skulle ha sett när man åker tunnelbana. För att inte enbart säga att vi shoppade i London hade vi även inbokat ett musikalbesök. Thriller-Live (behöver nog inte skriva vad den handla om men om ni inte kan lista ut det kan jag ge Michael Jackson som ledtråd) stod på schemat söndageftermiddag och det var riktigt bra och underhållande! Trötta och nöjda begav vi oss på söndagskvällen tillbaka till lugnet i Great Eversden för att några timmar senare, kl 3.20 köra iväg till Stansted för avlämning och farväl. Det var en mycket vacker körning när jag sagt hej då, solen gick upp och himlen bestod av rosa moln och lila himmel inte varje dag jag är så morgonpigg men måste säga att jag somna som en stock när jag väl lagt mig i sängen igen och sov väldigt gott. Det är roligt att resa och turista men det tar på krafterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar