måndag 23 juli 2012

Min dag

Idag är det Emma-dagen, vilket jag firade med att cykla till stan i sommarvärmen och köpte hallon och en milkshake. Jag hann även bli lite firad av mor och far i morse och fick en fin fin necessär men tyvärr fick jag inte känna på den så mycket eftersom jag skicka med den hem med dem så jag inte får övervikt när jag åker hem igen. För även om det inte känns som det så plockar jag på mig en del grejer! M & F åkte alltså hem idag men nu laddar jag för nytt besök för imorgon kommer Josefin hit.

Gårdagen spenderades på floden Cam som rinner runt staden. Detta med tursitattraktionen punting, en slags båt som åker framåt genom att man trycker en pinne mot botten. Vi köpte dock en tur så vi slapp göra det själva och tur var väl det för det var verkligen mycket folk ute så det blev några krockar på färden.

1 kommentar: