lördag 9 juni 2012

Bra internetuppkoppling var det, ja?

Gick inget vidare att blogga igår eftersom jag inte kom till skriva nytt inlägg sidan. Så nu kommer gårdagens uppdatering istället. Morgonen var hyfsat lugn med ett besök till byns läkare för registrering men när vi kom dit fick vi veta att det inte var nödvändigt eftersom jag skulle vara här en så kort period.  Eftersom det regnade som vanligt åkte vi till Tesco för att handla. Det var roligt. De hade ett extremt stort sortiment och jag inhandlade en Elle-tidning för att på det sättet förhoppningsvis förbättra mina engelska kunskaper. Framåt kvällen när barnen hade "telly-time" (tv-tid) tog jag och lånade en cykel för att se mig lite om i omgivningen, det var skönt men extremt blåsigt! Målet är att kunna cykla in till Cambridge. 8 miles är det vilket motsvarar 1,3 mil men det borde inte vara några problem för mig däremot ev att det inte är cykelväg hela vägen. Fortsättning följer med andra ord.

Idag är det min första lediga dag men eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska hitta på så har jag bestämt mig för att åka med och lämna Anna på Stansted och sedan följa med och titta på när Jonathan spelar tennis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar