onsdag 13 juni 2012

Osthyveln bra eller dålig?

Idag gjorde jag en chili con carne till lunch det blev riktigt gott. Eftersom jag inte hade tillgång till några kidneybönor tog jag kikärter istället, det fungerade riktigt bra. Och den fick godkänt av pappan som åt det till middag så jag är förhoppningsvis godkänd som kock. Själv åt jag en macka med ost och smoothie till middag och då kom vi att diskutera osthyveln som en tidigare aupair hade tagit med sig. Pappan tyckte inte att den var bra eftersom man skar sig i tummen eller föra att det kunde skäras av en stor bit ost när man närma sig kanten. Jag håller inte med! Jag vill ha tunna skivor som täcker hela mackan istället för tjocka skivor skurna med en ostkniv som han stolt visade upp.

Ledsen att det inte är så många bilder här i bloggen, hade gärna haft med det men det går så jäkla trögt att ladda upp dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar