onsdag 13 juni 2012

Vilse i Sherwoodsskogen?

Ja, nästan alltså! Skulle ut på promenad idag tänkte jag och eftersom jag "bor" på landet är det i skogen, på åkrarna eller längs med bilvägen som gäller. Idag blev det skogen och det var spännande! Höll på att trampa på en orm, ingen aning om den var farlig men det var ganska lång, nästan 50 cm skulle jag säga. Destination på promenaden var ett ställe som heter Wimpole Hall. Ingen om aning om vad det är, men man kan titta på djur, något stort gammalt hus och så verkar det vara någon trädgård. Hade uppfattat det som att man endast behövde betala för att titta på djuren men så verkade det inte vara när jag väl kom dit efter att ha tagit en enorm omväg, tror det iaf eftersom jag hade fått höra att det skulle ta ca 40 minuter men för mig tog det en timme och en kvart, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar