torsdag 21 juni 2012

Nybörjare på att tanka?

Idag kände jag mig väldigt dum när jag skulle tanka för första gången. Fick verkligen inte upp det där jäkla tanklocket! Stod och vred och tryckte och det gick verkligen inte. Skämdes eftersom jag vet att de har kameror som filmar pumparna. Fråga en kvinna som stod bredvid om hon kunde hjälpa, hon sa att jag skulle gå in och be om hjälp så då gjorde jag det. Men kvinnan på macken kunde inte heller få upp det. Det kom förbi en man och försökte också det gick inte det heller. Till slut sa de till mig att jag skulle åka till macken/verkstaden bredvid och be någon där hjälpa mig. Där var det en riktig meckarkille som kunde få upp det, det satt väldigt hårt med andra ord! Så till slut kunde jag fylla tanken och köra vidare utan att vara orolig att få soppatorsk!

3 kommentarer:

  1. Haha! http://sangster.blogg.se/2011/september/you-alright-luv.html XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, kul att vi har haft samma otur. Vad kommer hända härnäst för mig, tell me please? :P

      Radera
  2. Högra sidospegeln kommer troligtvis gå sönder... haha ;)

    SvaraRadera